Moi. Tää on nyt sitten mun uusi blogi. Stna. Joo tosiaan, on mulla ennenkin ollu kaikenlaisia, mut kokeillaan jos tää onnistus. Joo tosiaan, kiitos Antkulle hänen bloginsa olemassaolosta, en olisi muuten saanut inspiraatiota <33 Oot muutenkin tärkee, kiitos piristyksistä sun muista.

Joo tosiaan, kukaan ei tiedä kuka olen. Olen siis Enni, se saa riittää tiedoistani näin ensiksi. Tulette kokemaan angstejani ja ilojani etc. shittiä niin kauan kun jaksan kunnolla tätä profiilia ylläpitää.

Juu tosiaan. Sunnuntai. Väsyttää mutta ei tarpeeksi, ja huomenna taas kouluun. Argh. Joitain asioita ei vain jaksa, kuten matematiikkaa, tai tarkemmin ks. oppiaineen tunteja. Tylsät tunnit menee siihen, että saatan ruveta kirjoittamaan improvisoituja tekstejä, sellaisia, joissa ei ole mitään juonta, vaan turhaa selitteltyä ja kuvailua abstrakteista asioista jotka hyppelevät toisiin abstrakteihin asioihin. Joo, tota noin. Sit koulun jälkeen on koulutusta kaheksaan saakka, että joo, pitää varmaan hommata jostain jotain kofeiinipitoista. Tylsää.

Laitoin tänään hakukaavakkeen musiikkiopistoon, tahtois pop/jazz-laulunopetukseen. Laulu ja musiikki on mulle tosi tärkeitä juttuja, kuten moni tietää. Tuskin mä siitä mitään ammattia ikinä saan, mut joo. Ainakin naapureita mun lauleskelu joskus vituttaa :D Okei joo, en jaksa nyt kirjoitella.

Pusui ja halei kaikille <3

ENNI